Mnogość składników tej piwnej układanki sprawia, że dość karkołomnym przedsięwzięciem jest przelanie tej historii na ekran komputera, ale spróbuję… To był wczesny i mroźny poranek. Drogi zawalone z lekka śniegiem, zabytkowy mercedes zapakowany kawowym i fotograficznym sprzętem i lecimy! Chcemy być wcześniej, żeby na spokojnie rozglądnąć się po okolicy i nagrać kilka wstępnych ujęć. Zależy nam, żeby elegancko udokumentować to wydarzenie
Coffee Day! To był dopiero dzień! W chłodny, jeszcze listopadowy, poranek wpadliśmy z naszą skrzynią do biura wrocławskiej siedziby firmy Thaumatec. Po kilku chwilach byliśmy już gotowi a w budynku zapachniało świeżo mieloną kawą i polało się pierwsze espresso.
Kawa już od wielu lat jest nieodłącznym elementem biznesowego świata. Od codziennych spotkań przy biurku, przez formalne narady, aż po imprezy branżowe – kawa w biznesie odgrywa rolę, której nie można przecenić. Jakie znaczenie ma kawa w kulturze pracy, i dlaczego staje się jednym z najcenniejszych narzędzi budowania relacji oraz wizerunku marki?
Nie jest istotne, czy ktoś pracuje w biurze, na sali operacyjnej, czy za pulpitem tramwaju. Wielkość z nas pije kawę. Dlaczego by więc nie wykorzystać tej potężnej mocy jaką daje kofeina i nie budować świadomości swojej firmy czy brandu?